بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


امیرخان آنقدر سمن دارد که دنبال یاسمن پرویزخان نباشد!

اما در این بین هنوز که هنوزه طرفداران استقلال به درگیری های خود ادامه داده و در حمد و ستایش اشخاص مورد علاقه خود بر طبل رسوایی هم می کوبند!
ما در روزهای که اختلافات هواداران به اوج خود رسیده بود،در این خصوص هیچ اظهار نظری نکردیم ومطلبی ننوشتیم!اما حالا که کمی جو آرام شده فقط می خواهیم به نکته ای اشاره کرده و به آتیلا حجازی و پرویز مظلومی تلنگری بزنیم.!
مطمئنا آتیلا حجازی و پرویز مظلومی به خوبی می دانند که امیر قلعه نویی زمانی سرمربی تیم مس کرمان بوده و در این تیم با وجود اینکه فقط نیم فصل در آن سرمربیگری کرده نتایج بسیار درخشانی گرفته است.حتی می توان به شکست استقلال در کرمان در زمان حضور قلعه نویی بر روی نیمکت مس اشاره ای داشته باشیم.
منظور؛ چه بخواهیم و چه نخواهیم امیر قلعه نویی یکی از افرادیست که در این تیم زحمت کشیده و برای مردم این شهر نیز از وی خاطرات خوبی به یادگار مانده است.حال با توجه به شرایط تیم مس کرمان که با مربیان جدیدش نتنها بهتر از قبل نشده بلکه نتایج ضعیف تری نیز کسب کرده است،بهترین شرایط انتقاد از این دو پیشکسوت توسط امیر قلعه نویی و هوادارانش فراهم شده است!
منتهی با علم به اینکه امیر قلعه نویی به عنوان فردی که در این تیم مربی بوده و از محبوبیت خاصی میان هواداران کرمانی برخوردار است، اگر در مورد شرایط فنی و یا حاشیه ای مس کرمان صحبتی هم بکند،نباید مورد انتقاد کسی قرار بگیرد!شاهد آن هستیم که امیر قلعه نویی اصلا نتنها به چنین کارهای که از روی غرض صورت میگیرد،دست نمی زند بلکه در پی جبران انتقادات بی رحمانه این دو پیشکسوت عزیز استقلالی نسبت به تیمش هم نمی باشد.کلا امیرخان فرصت فکر کردن به مشکلات حاشیه ی و یا فنی مس کرمان را ندارد،چون آنقدر در استقلال سمن دارد که به فکر یاسمن مس کرمان نیافتد.
البته امیر قلعه نویی قبلا ثابت کرده که هر وقت که در استقلال سمتی نداشته خیلی کم و شاید بتوان گفت اصلا در مورد استقلال و شرایط آن اظهار نظری نکرده است.
لذا می توانیم بگوییم که؛وقتی صحبتهای مظلومی و یا حجازی را در مورد عملکرد قلعه نویی و استقلال در لیگ قهرمانان و لیگ برتر می خوانیم باید به کادر فنی فعلی استقلال حق بدهیم که در مورد بعضی از پیشکسوتان حس خوبی نداشته باشند ودلسوزی آنها را دوستی خاله خرس بنامند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1392برچسب:امیر قلعه نویی,پرویز مظلومی,انتقادات مغرضانه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com